yeter artık yeteeerrrrr.

ya ben anlayamıyorum.
neden her şey bu kadar kötü?
ya biraz düzelsek olmaz mı? birazcık ya! ufacık bile olsa yeter. yok, yok, yok olmuyor işte. nasıl bir durum anlamakta güçlük çekiyorum. maç boyunca ne kadar küfür ettiğimi ben bile bilmiyorum. kendimi kaybedebiliyorum. kendimi bulmam bazen zamanımı alıyor! çok küfür ettim. en ağırlarından. hala da içim soğumadı. hala küfür etmek istiyorum. bağırıp çağırmak istiyorum. nedir bu isteksizlik. bakın elimden bir kaza çıkacak! hooopp kime diyorum!

0 akıl fikir:

Yasal Uyarı
pilavustunout.blogspot aracılığı ile indirmiş olduğunuz dosyalar, her sanatçının kendi isimleri ile tescil edilmiş eserlerin dijital kopyalarıdır! Bu dosyalar size tanıtım amaçlı sunulmaktadır! Müzik dosyalarını bilgisayarınızdan 24 saatten fazla tutmanız T.C. yasalarına göre suç sayılır! Bu tür yasal işlemlerde pilavustunout.blogspot ve hosting şirketimiz bu duyurunun yayınlanmasını takiben sorumluluk kabul etmeyecektir! Not: Sanatçının kendisi, resmi internet sitesi ya da plak şirketi tarafıma mail yoluyla ulaştığı taktirde yayınlanan linkler kaldırılacaktır.