Vassell Sorunsalı




Darius Vassell Ankaragücü'ne transfer oldu.Vassell'in bu kararı vermesinde Ankaragücü taraftarınında payının olduğunu düşünüyorum.Havalimanında Ankaragücü taraftarıyla karşılaştığı andaki surat ifadesi sanki korku ablukası altındaymış gibiydi.Korkmuş adam lan.N'aptınız adama sıçırttınız adamı.Çok güldüm gerçekten.Bir de ajanslardan bayan manken kiralamışlar ki akıllara zarar, bir bakıma erkek egemen bir taraftar grubu olmadığı imajı vermeye çalışmışlar.Vassell Ankara'yı gezmiş beğenmiş, ulan nesini beğendin Ankara'nın.Orada oturan arkadaşlar darılmasın kötü niyetli değilim ama bu kadar boğucu bir memleket daha var mıdır bilemiyorum.Sonuç olarak Türkiye Ligi vizyonu için artı değerde bir transferdir.Manchester City taraftarının bu transfer hakkında neler düşündüğünü merak ediyorsanız buyrun efendim : http://www.bluemoon-mcfc.co.uk/forum/viewtopic.php?f=1&t=129355

0 akıl fikir:

Yasal Uyarı
pilavustunout.blogspot aracılığı ile indirmiş olduğunuz dosyalar, her sanatçının kendi isimleri ile tescil edilmiş eserlerin dijital kopyalarıdır! Bu dosyalar size tanıtım amaçlı sunulmaktadır! Müzik dosyalarını bilgisayarınızdan 24 saatten fazla tutmanız T.C. yasalarına göre suç sayılır! Bu tür yasal işlemlerde pilavustunout.blogspot ve hosting şirketimiz bu duyurunun yayınlanmasını takiben sorumluluk kabul etmeyecektir! Not: Sanatçının kendisi, resmi internet sitesi ya da plak şirketi tarafıma mail yoluyla ulaştığı taktirde yayınlanan linkler kaldırılacaktır.