Lippi vs. Mourinho


"Çok büyük kayıp vermedik. Lig yine çok heyecanlı olacak. Belki en güzel lig deği ama en çekişmeli lig olacak."
Lippi

Şampiyonun kim olacağının sorusu üzerine Lippi'nin cevabı kısa ve net "Juventus"

“Daha sezon başlamadan şampiyon ilan edildi. Çalışmamıza ya da çaba göstermemize gerek kalmadı.Ülke futboluna karşı ciddi sorumlulukları olan bir teknik adamın, Juventus’u şampiyon ilan etmesi kabul edilemez. Kişisel fikrini belirtmiş olsa bile, bize ve diğer takımlara saygısızlık yapmıştır”
Mourinho

“Her sezon benzer sorular gelir. Ben de kibar şekilde cevap verdim. Bu tip tahminleri daha önce de defalarca yapmıştım.Sözlerim Mourinho’yu üzdüyse, ondan özür dilerim. Kimseye saygısızlık yapmak istememiştim
Lippi

3 akıl fikir:

Onurov | 19/8/09 00:05

Saygı mühim :)

Adsız | 19/8/09 00:19

Lippi çok zekice davranmış, Jose'yle başedemeyeceğini biliyor.

Unknown | 19/8/09 00:33

kim ne derse desin seviyorum mourinho'yu, en azından bir çokları gibi yalaka değil.

Yasal Uyarı
pilavustunout.blogspot aracılığı ile indirmiş olduğunuz dosyalar, her sanatçının kendi isimleri ile tescil edilmiş eserlerin dijital kopyalarıdır! Bu dosyalar size tanıtım amaçlı sunulmaktadır! Müzik dosyalarını bilgisayarınızdan 24 saatten fazla tutmanız T.C. yasalarına göre suç sayılır! Bu tür yasal işlemlerde pilavustunout.blogspot ve hosting şirketimiz bu duyurunun yayınlanmasını takiben sorumluluk kabul etmeyecektir! Not: Sanatçının kendisi, resmi internet sitesi ya da plak şirketi tarafıma mail yoluyla ulaştığı taktirde yayınlanan linkler kaldırılacaktır.