Fatih Terim


Milli Takım’dan ayrılan Fatih Terim, Newsweek dergisinin 25 Ekim’de yayınlanacak yeni sayısında “Fatih Terimve şifreleri” başlığıyla çıkan röportajında ilginç açıklamalar yaptı:

“Uyku sorunu çektiğim aşikar. Çok rahat uyuyamıyorum. Kitap okumadan, düşünmeden ve arada kalkıp dolaşmadan uyuyamıyorum. Belki bende doğru olmayan bir şey var; duruşuma yakışmayacak bir şey gördüler ve insanlar ona kızdılar.

‘Keşke içimden 100’e kadar sayabilseydim’ gibi telkinlerle kendimle yüzleşirim. Türkiye’ye antrenör olarak dönmeyeceğimi söyledim ama bu yarın öbür gün başka bir şey olarak tezahür edebilir. Böyle bir bilgi birikimini sadece teknik adam olarak bırakmak olabilir mi? Bir gün işin başka tarafında olmak isterim. Bu başkanlık da olabilir, neden olmasın.

“Vicdanen Üzgünüm”

Milli Takım’la ilgili çok müsterihim. Ancak vicdanen üzgünüm. Keşke biz ikinci olsaydık. İhanet veya güvendiğiniz birinin beklediğiniz gibi çıkmaması beni üzer. Ama ben affederim. Her insanın 2. veya 3. şansı almasından yanayım. Son olarak Zeki Müren’in 14 tane taş plak kayıtlarını dinledim. Ben iyi bir Gönül Akkor dinleyicisiyimdir. Hayatımın şarkısı da ‘Benzemez Kimse Sana’ olurdu.”

0 akıl fikir:

Yasal Uyarı
pilavustunout.blogspot aracılığı ile indirmiş olduğunuz dosyalar, her sanatçının kendi isimleri ile tescil edilmiş eserlerin dijital kopyalarıdır! Bu dosyalar size tanıtım amaçlı sunulmaktadır! Müzik dosyalarını bilgisayarınızdan 24 saatten fazla tutmanız T.C. yasalarına göre suç sayılır! Bu tür yasal işlemlerde pilavustunout.blogspot ve hosting şirketimiz bu duyurunun yayınlanmasını takiben sorumluluk kabul etmeyecektir! Not: Sanatçının kendisi, resmi internet sitesi ya da plak şirketi tarafıma mail yoluyla ulaştığı taktirde yayınlanan linkler kaldırılacaktır.