sami yen'de kanat çırpınışlarım.

biliyorum her yerde ali sami yen haberleri var. biliyorum sıkılma ihtimaliniz de var. okumayabilirsinizde. ama okuyun. siz bilirsiniz. ama okuyun derim. yani siz bilirsiniz yine de. ehm ne diyordum her şeyin çok güzel başladığını umuyorum(gösteri maçını kaçırdım ne yazık ki! ) ve öyle de bitti( en azından benim için). yalnızca daha aktif bir son beklerdim, ufak, çok ufak, upufak bir hayal kırıklığım oldu. biraz daha özenilmesini isterdim bu son'a! taraftar, yönetim, futbolcular kafa olarak bu son'a hazır değildik! ben böyle gördüm böyle duydum. sami yen'den hatıra olarak bir iki minder ve rozet aldım. bazıları su borularını dahi söktü! yani gerek var mı su borusuna bilemedim. tek pişmanlığım duvarlarındaki bazı çerçeveleri almayışım oldu! keşke onlardan birini alabilseydim, özellikle gerets & hakan şükür ile olan fotoğrafını çok istedim a dostlar. ama aklıma gelmedi bilesiniz. maç için yorum yapmayacağım yalnızca barış özbek, insua, serkan kurtuluş çok berbattılar. olsun canları sağolsun. galibiyetin geç gelmesi sinirlerimi bir hayli halaya bağlasa da, o günün vermiş olduğu ruh halim daha fazla direnemeyip her şeyin üzerine bir sünger çekmemi sağladı. sözün özü: ali sami yen artık tarih olmak üzere ve ben oradaydım!


Orada olmamı sağlayan Özgür abime selamlarımı yolluyorum.sağlıcakla efem.












0 akıl fikir:

Yasal Uyarı
pilavustunout.blogspot aracılığı ile indirmiş olduğunuz dosyalar, her sanatçının kendi isimleri ile tescil edilmiş eserlerin dijital kopyalarıdır! Bu dosyalar size tanıtım amaçlı sunulmaktadır! Müzik dosyalarını bilgisayarınızdan 24 saatten fazla tutmanız T.C. yasalarına göre suç sayılır! Bu tür yasal işlemlerde pilavustunout.blogspot ve hosting şirketimiz bu duyurunun yayınlanmasını takiben sorumluluk kabul etmeyecektir! Not: Sanatçının kendisi, resmi internet sitesi ya da plak şirketi tarafıma mail yoluyla ulaştığı taktirde yayınlanan linkler kaldırılacaktır.