kurtadam ve vampircanlar

sinemanın son zamanlardaki gözdeleri.
bitsin artık bu çile.
defolun ibneler.

2 akıl fikir:

Ayşegül | 16/4/11 11:10

Öf evet yaa daha ben çocukken "küçük vampir" serisini okumuştum, dünya sineması bu cevheri yeni keşfediyo olamaz. bitsin artık.

Unknown | 16/4/11 14:51

tiksindim artık desem abartmış olmam. bazen fazla tepki verirsin ya işte öyle coşmak, coşturmak istiyorum kendimi bu serilere karşı.

Yasal Uyarı
pilavustunout.blogspot aracılığı ile indirmiş olduğunuz dosyalar, her sanatçının kendi isimleri ile tescil edilmiş eserlerin dijital kopyalarıdır! Bu dosyalar size tanıtım amaçlı sunulmaktadır! Müzik dosyalarını bilgisayarınızdan 24 saatten fazla tutmanız T.C. yasalarına göre suç sayılır! Bu tür yasal işlemlerde pilavustunout.blogspot ve hosting şirketimiz bu duyurunun yayınlanmasını takiben sorumluluk kabul etmeyecektir! Not: Sanatçının kendisi, resmi internet sitesi ya da plak şirketi tarafıma mail yoluyla ulaştığı taktirde yayınlanan linkler kaldırılacaktır.