windows 8


 
bayıldım, bayıldım.
Windows 7'den memnundum yalnızca denemek için yükledim Windows 8'i. benim için gayet şaşırtıcı ve bir o kadar da tatmin edici olduğunu söylemeliyim. Ben sevdim açıkçası. akıllı telefonum henüz yok ama Windows 8  o kadar hoşuma gitti ki Nokia Lumia'lara göz kırpmıyor da değilim. Şu an Windows 8.1 kullanıyorum ve bugüne kadar kullandığım hiçbir Windows ürününden bu kadar haz almadım. belki de abartıyorum ama durum böyle. siz de Windows'a uzak değilseniz bir deneyin derim. donanımı orta halli bir bilgisayarda bunları gözlemledim. daha yüksek verim alınabilen bilgisayarlarda daha da tatmin edici olacağını düşünüyorum.



0 akıl fikir:

Yasal Uyarı
pilavustunout.blogspot aracılığı ile indirmiş olduğunuz dosyalar, her sanatçının kendi isimleri ile tescil edilmiş eserlerin dijital kopyalarıdır! Bu dosyalar size tanıtım amaçlı sunulmaktadır! Müzik dosyalarını bilgisayarınızdan 24 saatten fazla tutmanız T.C. yasalarına göre suç sayılır! Bu tür yasal işlemlerde pilavustunout.blogspot ve hosting şirketimiz bu duyurunun yayınlanmasını takiben sorumluluk kabul etmeyecektir! Not: Sanatçının kendisi, resmi internet sitesi ya da plak şirketi tarafıma mail yoluyla ulaştığı taktirde yayınlanan linkler kaldırılacaktır.