Galatasaray:1 Panathinaikos: 0



Vasat bir maçta iki takımın oyunun dengesini bozma çabaları Mustafa Sarp'ın karambolde bulduğu bir golle sonuçlandı.Gol dakikasından itibaren maçın gidişatında bir değişme olmadığı gibi karşılaşma aynı kontrollü oyunla  sona erdi.



İyi bir savunmacı ve santrafor Ocak ayında şart gibi duruyor en azından buradan öyle gözüküyor.Bu maç gelecek maçlar için bir emsal oluşturmasa da galibiyet alışkanlığının devam etmesi açısından ülke futboluna büyük katkı sağladığını düşünüyorum.

4 akıl fikir:

SirEvo | 4/12/09 02:20

Bir şeyler yazdıydım ben de maçla alakalı.
Fotoğraf güzelmiş bu arada. Bir Brezilya taraftarı olarak bakarsak, güzel bir buluşma farklı bir kıtada.. :)

Unknown | 4/12/09 02:34

Bu maç dediğim gibi gelecek için bir ölçüt değil.Umarım üç büyükler Avrupa Kupası'nın tozunu atarlar.

SirEvo | 4/12/09 02:40

Fotolardan birini çaldım.^^

Unknown | 4/12/09 02:49

hehe rica ederim :)

Yasal Uyarı
pilavustunout.blogspot aracılığı ile indirmiş olduğunuz dosyalar, her sanatçının kendi isimleri ile tescil edilmiş eserlerin dijital kopyalarıdır! Bu dosyalar size tanıtım amaçlı sunulmaktadır! Müzik dosyalarını bilgisayarınızdan 24 saatten fazla tutmanız T.C. yasalarına göre suç sayılır! Bu tür yasal işlemlerde pilavustunout.blogspot ve hosting şirketimiz bu duyurunun yayınlanmasını takiben sorumluluk kabul etmeyecektir! Not: Sanatçının kendisi, resmi internet sitesi ya da plak şirketi tarafıma mail yoluyla ulaştığı taktirde yayınlanan linkler kaldırılacaktır.