Galibiyet ile Başlamak


İkinci yarıya galibiyet ile başlamak güzeldi.Nonda'nın yuhalanmasına çok üzüldüm, keşke yaşanmasaydı.Neill ve Jo için bir şey söylemem erken ama Neill'in oyunundan gayet memnunum.Jo için ise henüz erken.Güzel bir akşam güzel bir galibiyetti bu kadar.

7 akıl fikir:

MizahiGeveze | 25/1/10 02:28

Jo çok takımın canını yakacak.

SirEvo | 25/1/10 02:29

Neill için erken Jo için konuşabilirsin, yani tam tersi. Neden mi?
Çünkü karşında takım yoktu, atak bile yapamadılar. :D
Neill'e hiç iş düşmedi, aldı verdi. Jo ise hava topuna bile çıktı dağlara taşlara attı.

He kötü mü diyorum? hayır. Yorum yapmak için çok erken ama illaki yorum yapacaksan oyunun aktif alanında olan oyunculara yorum yap :D

Leah | 25/1/10 02:32

Ben yuhaladım Nonda'yı. Bi daha böyle oynasa bi daha yuhalarım. Üstüne penaltı kaçırdı hıyar. Gol pozisyonlarını piç etmekte üstüne yoktu. Zaten tek forvet oynuyoruz, bu adam da gol atamazsa kim atcak yahu.
Barış çok kötüydü.
Kalecimiz bazen tam bir gerizekalı olabiliyor. Biri bu adama degaj yapmayı öğretsin.
Ardanın da çok iyi olduğu söylenemezdi. Ama asist yapıp çıktı en azından.
Caner'i beğendim. Topu çok tutuyor ayağında, bazen bencil ama takıma yararlı olur bu çocuk.
Keitanın yokluğu da hissedilmicek gibi değildi.
Orta sahamızın bok gibi olduğunu söylememiştim di mi.
İtinayla lapa lapa karda izlenen maçın analizi yapılır. :D

Leah | 25/1/10 02:33

SirEvo yorumunu okumadan ben yapıvermişim diğer oyuncularınkini ne hoş oldu ama hahahah :D

SirEvo | 25/1/10 02:42

:))

Ayşegül | 25/1/10 03:04

ne acı ki bahsettiğin ve bu blogda okudugum hıcbıseyden anlamıyorum.

Unknown | 25/1/10 14:58

amacım o zaten :) Bilinmeyeni bol bir blog :D

Yasal Uyarı
pilavustunout.blogspot aracılığı ile indirmiş olduğunuz dosyalar, her sanatçının kendi isimleri ile tescil edilmiş eserlerin dijital kopyalarıdır! Bu dosyalar size tanıtım amaçlı sunulmaktadır! Müzik dosyalarını bilgisayarınızdan 24 saatten fazla tutmanız T.C. yasalarına göre suç sayılır! Bu tür yasal işlemlerde pilavustunout.blogspot ve hosting şirketimiz bu duyurunun yayınlanmasını takiben sorumluluk kabul etmeyecektir! Not: Sanatçının kendisi, resmi internet sitesi ya da plak şirketi tarafıma mail yoluyla ulaştığı taktirde yayınlanan linkler kaldırılacaktır.