Ustalara Saygı

Birleşmiş Milletler Gelişim Programı tarafından yoksullukla mücadele amacıyla düzenlenen geleneksel karşılaşmada Zidane'ın oluşturduğu 11 ile Benfica takımı karşı karşıya geldi.Karşılaşmanın tüm geliri Haiti'deki depremzedelere bağışlandı.



Usta ile çırak (Benim gözümde) bir araya geldiler.İkisi de benim için efsanedir.Faal olarak aynı takımda oynadıklarını görmek nasip olmadı, olsun artık bununla yetineceğim.Bu arada bir çift lafım var, o kadar güzel şeyin üzerine olmayacak ama : Dani Alves o. çocuğunun tekisin! bu kadar söylüyorum.

2 akıl fikir:

Ayşegül | 27/1/10 15:39

hiiii ne ayıp

Unknown | 27/1/10 18:14

Sevmiyorum ama onu :/

Yasal Uyarı
pilavustunout.blogspot aracılığı ile indirmiş olduğunuz dosyalar, her sanatçının kendi isimleri ile tescil edilmiş eserlerin dijital kopyalarıdır! Bu dosyalar size tanıtım amaçlı sunulmaktadır! Müzik dosyalarını bilgisayarınızdan 24 saatten fazla tutmanız T.C. yasalarına göre suç sayılır! Bu tür yasal işlemlerde pilavustunout.blogspot ve hosting şirketimiz bu duyurunun yayınlanmasını takiben sorumluluk kabul etmeyecektir! Not: Sanatçının kendisi, resmi internet sitesi ya da plak şirketi tarafıma mail yoluyla ulaştığı taktirde yayınlanan linkler kaldırılacaktır.