Kadın Bacakları

her kadinin bastigi yerde sanki kalbim var
kalbim ki vahsi bir zevk alir ezilisinden.
bir kadinin icinden aglayisi, gülüsü,
gözlerinden ziyade bacaklarina yakin.
bir lisandir onlarin, durusu, bükülüsü,
kadinlar! onlar varken konusmayiniz sakin.
ince sütunlardaki ilahi güzellige
bacaklarin ruhudur sekil veren diyorum.
bacaklari bir kalin örtüde sakli diye
mermerde kalbi carpan venüs'ü sevmiyorum.
ömrümüzün gectigi yolda, bana sorsalar
gidiyorum bir kadin bacaginin pesinden.
boynuma doladigim güzel put'u görseler.
insanlar ögrenirdi neye tapacagini.
kör olsam da acilir gözüm, ona sürseler
isa'nin eli diye bir kadin bacagini.

Necip Fazıl Kısakürek

4 akıl fikir:

Kasux | 13/2/10 17:21

benim bacaklarımı kimlerle aldatıyosun şerefsizz!!

Unknown | 13/2/10 18:18

sdajsdklasd deli misin lan :D

Ayşegül | 13/2/10 23:29

Bayıldım bu şiire..
Türk edebiyatının en erotik şiirlerinden olsa gerek..

Unknown | 15/2/10 00:31

Necip Fazıl'ın gençlik döneminde yazdığı ve okunmasını bilinmesini istemediği şiirlerinden biri.

Yasal Uyarı
pilavustunout.blogspot aracılığı ile indirmiş olduğunuz dosyalar, her sanatçının kendi isimleri ile tescil edilmiş eserlerin dijital kopyalarıdır! Bu dosyalar size tanıtım amaçlı sunulmaktadır! Müzik dosyalarını bilgisayarınızdan 24 saatten fazla tutmanız T.C. yasalarına göre suç sayılır! Bu tür yasal işlemlerde pilavustunout.blogspot ve hosting şirketimiz bu duyurunun yayınlanmasını takiben sorumluluk kabul etmeyecektir! Not: Sanatçının kendisi, resmi internet sitesi ya da plak şirketi tarafıma mail yoluyla ulaştığı taktirde yayınlanan linkler kaldırılacaktır.