Milli maçlar NTV ve NTV Spor'da

NTV Spor, 28 milyon 150 bin dolar karşılığında A Milli Futbol Takımımızın 2012 UEFA Avrupa Şampiyonası Eleme Grubu" ve "2014 FIFA Dünya Kupası Eleme Grubu"nda oynayacağı maçların yayın haklarını aldı.
Yayınların daha kaliteli bir spor kanalına verilmesi beni mutlu etti.Benim bu yayın haklarından öte bir dileğim var.Ntvspor gibi 7/24 yayın yapan başka bir spor kanalı istiyorum.Duyun sesimi :) Yalnızca Ntvspor'la olacak iş değil ki ben tekeli hiç sevmem! Trt'nin spor kanalı açacağı söylentisi vardı bir ara, bakalım belki iyi bir iş çıkarabilirler bilemeyeceğim ama karşısına başka bir kanal çıkmadan daha iyi iş çıkarmaları zor gibi.

0 akıl fikir:

Yasal Uyarı
pilavustunout.blogspot aracılığı ile indirmiş olduğunuz dosyalar, her sanatçının kendi isimleri ile tescil edilmiş eserlerin dijital kopyalarıdır! Bu dosyalar size tanıtım amaçlı sunulmaktadır! Müzik dosyalarını bilgisayarınızdan 24 saatten fazla tutmanız T.C. yasalarına göre suç sayılır! Bu tür yasal işlemlerde pilavustunout.blogspot ve hosting şirketimiz bu duyurunun yayınlanmasını takiben sorumluluk kabul etmeyecektir! Not: Sanatçının kendisi, resmi internet sitesi ya da plak şirketi tarafıma mail yoluyla ulaştığı taktirde yayınlanan linkler kaldırılacaktır.