hafta sonu kadrom


Dirençli bir kadro olduğu kanaatindeyim. Ofans ve defans arasında dengeyi sağlamaya çalıştım.En azından bazı ibneleri kadroya almadım bu bile biraz olsun rahatlattı beni.
Tamam hayat Cm tadında ilerlemiyor ama karaktersizlerin takımda olmasını kabullenebilmem de olanaksız! Kewell'ın sakatlığının ne durumda olduğunu bilmiyorum ama Serdar Özkan Kadıköy'ü seviyor en azından denenmeli.Barış Özbek ve oynarsa Cana'nın yeterli direnci göstereceklerine eminim.Ali Turan'ı ise asıl mevkisinde oynatmak doğru bir karar olabilir gibi geldi.Elano'nun sağ açıkta kesinlikle daha verimli olacağını düşünüyorum.Serdar oynarsa Misimovic'te bunun faydasını  görecektir.Baros olmazsa Batdal biraz silkelensin yeterli olur.Lugano ve Yobo'yu bir süre yerinde tutacaktır. Ben, oynatılırsa Serdar Özkan ve Misimovic'ten bu maçın yıldızları olmalarını bekliyorum. Derinlerden gelen ses ve skor tahminim: 2-3 




Umarım Ayhan, Servet, Mustafa Sarp, Gökhan Zan ve adını sayamadığım tüm karaktersizler biran önce çekip giderler.
amin.

2 akıl fikir:

Leah | 20/10/10 01:52

Bizim teknik direktör, lüle saçlım gitti ona ne diyon co :/

Unknown | 20/10/10 02:08

Rijkaard'ı göndermek embesilliktir.
Servet, Ayhan, Mustafa, Gökhan gibi ibişler takımda duruyorken O'nun gitmesi yalnızca bir şeye dalalet eder: beyinsizliğe!

Yasal Uyarı
pilavustunout.blogspot aracılığı ile indirmiş olduğunuz dosyalar, her sanatçının kendi isimleri ile tescil edilmiş eserlerin dijital kopyalarıdır! Bu dosyalar size tanıtım amaçlı sunulmaktadır! Müzik dosyalarını bilgisayarınızdan 24 saatten fazla tutmanız T.C. yasalarına göre suç sayılır! Bu tür yasal işlemlerde pilavustunout.blogspot ve hosting şirketimiz bu duyurunun yayınlanmasını takiben sorumluluk kabul etmeyecektir! Not: Sanatçının kendisi, resmi internet sitesi ya da plak şirketi tarafıma mail yoluyla ulaştığı taktirde yayınlanan linkler kaldırılacaktır.