adam biraz haklı beyler

adnan polat'ın bugün yaptığı konuşma tatmin düzeyi yeterli olmasa da birçok konuyu hasıraltı etse de benim için başkana yakışan kabul edilebilir bir konuşmaydı.şimdi haksızlık etmeyelim zor günlerde elini taşın altına koyan kendisidir.uzun yılllardır söz üzerinde kalmış fikirleri hayata geçirdi. ayrıca konuşması arasında dillendirdiği şeffaflık hassasiyeti konusunda kendisine katılıyor ve bu yönü dolayısıyla bir galatasaray'lı olarak teşekkür ediyorum.mehmet helvacı için bir şey söyleyemeceğim, tanımıyorum.birçok zorluğun üstesinden gelindiğine inanıyor sportif başarının da biran önce gelmesini temenni ediyorum.tadımız kaçmasın diye hükümeti ağzıma almıyorum.bak yine keyfim kaçtı.

2 akıl fikir:

Ozan | 21/1/11 17:01

iyide abi stad bitmeden paralar geldi özhan canaydından mirası aldı artık hiç haklılığı yok gözümde hala destek diyenler var adam olsalar helvacısıda polatıda sezginide defolup gitse ama yok bunlar klubü uçuruma sürükleyecek

Unknown | 21/1/11 17:47

@ozan

İçinde bulunduğumuz isyan aslında sportif başarısızlığın bir tezahürü değil mi? sportif başarı gelse bunlar konuşulmayacaktı belki de. Tüm bunlar yapılırken futbol için aynı özen ne yazıkki gösterilmedi bu konudaki tüm eleştirilerin haklılığı tartışma götürmez.Ben Polat haklı diyenlerden değilim ama sanırım biraz fazla üzerine gidiliyor. Stat açılışında verilen ilk tepkiler karşısında kaldığı zaafiyet, çevresindeki insanların ve yönetimin, örgütsel yapı içerisinde nasıl etkin olamadıklarını bizlere açıkça göstermiştir.Ben biraz daha bekleyip görelim diyenlerdenim.

Yasal Uyarı
pilavustunout.blogspot aracılığı ile indirmiş olduğunuz dosyalar, her sanatçının kendi isimleri ile tescil edilmiş eserlerin dijital kopyalarıdır! Bu dosyalar size tanıtım amaçlı sunulmaktadır! Müzik dosyalarını bilgisayarınızdan 24 saatten fazla tutmanız T.C. yasalarına göre suç sayılır! Bu tür yasal işlemlerde pilavustunout.blogspot ve hosting şirketimiz bu duyurunun yayınlanmasını takiben sorumluluk kabul etmeyecektir! Not: Sanatçının kendisi, resmi internet sitesi ya da plak şirketi tarafıma mail yoluyla ulaştığı taktirde yayınlanan linkler kaldırılacaktır.