Platini


“Transfer ücretlerindeki ciddi artış beni bir hayli endişelendiriyor. Bazı kulüplerdeki bu tip transfer politikalarını anlayamıyorum. Bir takım insanların parası olmadığı halde transfere hesapsızca para harcadığı fikrini kabul etmek çok zor. Elbette Real Madrid’e bakıp konuşuyorum. Ancak parası olduğu sürece bir kulübün bir oyuncuya 40 milyon avro vermesi beni ilgilendirmez”

“AS Joeuf genç takımında 17 yaşına kadar, 11 yıl forma giydim. Burada bana baba yakınlığı gösteren insanlarla çalıştım. Bu benim hayatımı değiştirdi, bana bir hedef ve ideal verdi. Futbol sayesinde hayat şeklimi belirledim. O zamanlar futbol dışında başka bir konu yoktu. Televizyon ve elbette internet de yoktu”

0 akıl fikir:

Yasal Uyarı
pilavustunout.blogspot aracılığı ile indirmiş olduğunuz dosyalar, her sanatçının kendi isimleri ile tescil edilmiş eserlerin dijital kopyalarıdır! Bu dosyalar size tanıtım amaçlı sunulmaktadır! Müzik dosyalarını bilgisayarınızdan 24 saatten fazla tutmanız T.C. yasalarına göre suç sayılır! Bu tür yasal işlemlerde pilavustunout.blogspot ve hosting şirketimiz bu duyurunun yayınlanmasını takiben sorumluluk kabul etmeyecektir! Not: Sanatçının kendisi, resmi internet sitesi ya da plak şirketi tarafıma mail yoluyla ulaştığı taktirde yayınlanan linkler kaldırılacaktır.