Manaudou'nun Keşkeleri


Fransa’nın yüzmede olimpiyat altın madalyası alan ilk sporcusu
Laure Manaudou,
sporu bıraktığını açıkladı.
17 yaşında Atina 2004′te 400metre serbest stilde
Olimpiyat şampiyonu olan Manaudou,
800 metrede gümüş,
100 metre sırtüstünde ise bronz madalya kazanmıştı.
22 yaşında spora veda eden yüzücünün kariyerinde
3 tane de dünya şampiyonluğu var.Fransız yüzücü, 14 yaşında sporu eğitim hayatına tercih ederek tamamen yüzmeye yönelmiş.
8 yıldır yüzme haricinde başka bir işle uğraşmayıp
arzuladığı Olimpiyat ve dünya şampiyonluklarına ulaşmış.
Şimdilerde ise bu kararından çok pişman;

“Yüzme haricinde de bir uğraşım olsun isterdim. Başka insanlarla bir araya geldiğimde yüzmeden başka konuşacak konu bulamıyorum ve utanıyorum. Tüm sporcular tutkularıyla yaşamalılar ama eğitimlerinden asla vazgeçmemeliler. Kendilerini geliştirmeleri, bir çıkış yolu bulabilmeleri ve başka birşey düşünmeleri adına eğitim çok önemli. ”

0 akıl fikir:

Yasal Uyarı
pilavustunout.blogspot aracılığı ile indirmiş olduğunuz dosyalar, her sanatçının kendi isimleri ile tescil edilmiş eserlerin dijital kopyalarıdır! Bu dosyalar size tanıtım amaçlı sunulmaktadır! Müzik dosyalarını bilgisayarınızdan 24 saatten fazla tutmanız T.C. yasalarına göre suç sayılır! Bu tür yasal işlemlerde pilavustunout.blogspot ve hosting şirketimiz bu duyurunun yayınlanmasını takiben sorumluluk kabul etmeyecektir! Not: Sanatçının kendisi, resmi internet sitesi ya da plak şirketi tarafıma mail yoluyla ulaştığı taktirde yayınlanan linkler kaldırılacaktır.