Umut!


Afrika için son çırpınışlarımız.Kim ne derse desin son Avrupa Şampiyonası'yla birlikte futbolun mucizesine bünyelerimiz yeterince aşina.Ama ben umudumun iyice zayıfladığını hissediyorum.Bu saatten sonra umudumun azalmasına bir şey yapamayacağım ama en azından yok olmasına da izin vermeyeceğimin sözünü verebilirim.İnanmak başarmanın yarısı mı göreceğiz! Atı olanın Üsküdar'ı geçtiği haberini almaktan korkuyorum açıkçası.Bir bakıma sürülmüş eşeğin davasını yapıyoruz.Bosna'ya çamur atmanın manası yok.Sen git Estonya ile berabere kal , Belçika'ya evinde puan ver, İspanya ile yapılan iki maçtan da yerin dibiyle dönelim sonra git Bosna'yı geçicem diye emzik ver milletin ağzına.Artık geçemezsek kim kime ne verir bilemem.Tükenmek ya da Tükenmemek işte asıl mesele bu.Biraz umutsuz oldu ama olsun ben böyle seviyorum.

0 akıl fikir:

Yasal Uyarı
pilavustunout.blogspot aracılığı ile indirmiş olduğunuz dosyalar, her sanatçının kendi isimleri ile tescil edilmiş eserlerin dijital kopyalarıdır! Bu dosyalar size tanıtım amaçlı sunulmaktadır! Müzik dosyalarını bilgisayarınızdan 24 saatten fazla tutmanız T.C. yasalarına göre suç sayılır! Bu tür yasal işlemlerde pilavustunout.blogspot ve hosting şirketimiz bu duyurunun yayınlanmasını takiben sorumluluk kabul etmeyecektir! Not: Sanatçının kendisi, resmi internet sitesi ya da plak şirketi tarafıma mail yoluyla ulaştığı taktirde yayınlanan linkler kaldırılacaktır.