Efsaneler #Alan Shearer



Unutulmaz gol sevinci ile akıllara kazınan efsanedir Shearer.Bana göre Bergkamp'tan sonra gelen en büyük golcüdür.

1 akıl fikir:

gelgidersin | 24/6/09 04:25

Ben bu arkadaşın hayranıydım geçen yaza kadar.Türkiye iken sadece iyi bir golcüydü bana göre.Newcastle'a yerleştiğimde benim için büyük golcü, kral adam olmuştu.

Newcastle'da birçok futbol sahasının girişinde Şerıra pankart görmüştüm."Yardımları için Şerıa teşekkür ederiz" filan diye.Adam her yere yardım ediyordu.Birde her spor mağazasında mutlaka Şerır ile ilgili birşey görebilirsiniz...İmzalı formasını satıyorlardı £400'e filan 10 yıl sonra binleri geçer tahmini olarak.

Gelelim geçen yaza.BBC'de maçları Aston Villa'nın hocası Martin O'Neil ile bu arkadaş yorumluyordu,sunucuda Linekırdı.Biraz bizim milli takımla dalga geçmişti, uyuz etmişti tam ne demişti hatırlayamadım. Martin ise buraya gelmiş bir takım saygıyı hakediyor gibilerinden birşey söylemişti, ayrıca hep överdi...

Yasal Uyarı
pilavustunout.blogspot aracılığı ile indirmiş olduğunuz dosyalar, her sanatçının kendi isimleri ile tescil edilmiş eserlerin dijital kopyalarıdır! Bu dosyalar size tanıtım amaçlı sunulmaktadır! Müzik dosyalarını bilgisayarınızdan 24 saatten fazla tutmanız T.C. yasalarına göre suç sayılır! Bu tür yasal işlemlerde pilavustunout.blogspot ve hosting şirketimiz bu duyurunun yayınlanmasını takiben sorumluluk kabul etmeyecektir! Not: Sanatçının kendisi, resmi internet sitesi ya da plak şirketi tarafıma mail yoluyla ulaştığı taktirde yayınlanan linkler kaldırılacaktır.