Konfederasyon kupası ve Boru beyi


Kupanın zevkini tadarken bazen bir ses yükseliyor(bazen derken yaklaşık 80 dakika) 10 dakika yeterli kafa dinlemek için.Belki başımın ağrısındandır bilemiyorum fakat o tribünlerden yükselen ve susmak bilmeyen boru sesi sivrisinek vızıltısı gibi rahatsızlık verdi bana.Afrikalı sporseverler bölgelerinin reklamını umarım farklı şekillerde devam ettirmeyi düşünürler.En azından biraz ara versinler yoksa elimde sivrisinek ilacı dolaşırım bütün gün!

2 akıl fikir:

Jylenn | 22/6/09 00:25

Vuvuzela denen çalgılar gerçekten rahatsız edici olabiliyor ama bir farklılık olduğu için ben sevdim bea :)

Recqo | 23/6/09 16:12

yalan yok ağızlarına çok yakışmış:):)

Yasal Uyarı
pilavustunout.blogspot aracılığı ile indirmiş olduğunuz dosyalar, her sanatçının kendi isimleri ile tescil edilmiş eserlerin dijital kopyalarıdır! Bu dosyalar size tanıtım amaçlı sunulmaktadır! Müzik dosyalarını bilgisayarınızdan 24 saatten fazla tutmanız T.C. yasalarına göre suç sayılır! Bu tür yasal işlemlerde pilavustunout.blogspot ve hosting şirketimiz bu duyurunun yayınlanmasını takiben sorumluluk kabul etmeyecektir! Not: Sanatçının kendisi, resmi internet sitesi ya da plak şirketi tarafıma mail yoluyla ulaştığı taktirde yayınlanan linkler kaldırılacaktır.