Snatch

L.Messi: ''Ronaldo ve Kaka transferleriyle daha güçlü bir takım oldukları kesin ama bizim de kadromuz kötü değil. Zor bir sezon olacağı kesin. Umarım bu sezona göre daha iyi bir performans sergileriz''

C.Ronaldo: “Messi’nin kıskanılacak bir yanı olduğunu düşünmüyorum. Kendimi kimseyle kıyaslamam. Ben Cristiano Ronaldo’yum ve herkesten daha iyisini yapabilirim. İnsanlar mükemmel futbolumu görmek istiyorlar, ben de onları hayal kırıklığına uğratmak istemiyorum

1 akıl fikir:

berserk | 14/6/09 17:39

teketek de MEssi yener :)

Yasal Uyarı
pilavustunout.blogspot aracılığı ile indirmiş olduğunuz dosyalar, her sanatçının kendi isimleri ile tescil edilmiş eserlerin dijital kopyalarıdır! Bu dosyalar size tanıtım amaçlı sunulmaktadır! Müzik dosyalarını bilgisayarınızdan 24 saatten fazla tutmanız T.C. yasalarına göre suç sayılır! Bu tür yasal işlemlerde pilavustunout.blogspot ve hosting şirketimiz bu duyurunun yayınlanmasını takiben sorumluluk kabul etmeyecektir! Not: Sanatçının kendisi, resmi internet sitesi ya da plak şirketi tarafıma mail yoluyla ulaştığı taktirde yayınlanan linkler kaldırılacaktır.