Gerrard


“Hala bir çok hayalim var. Mesela Premier Lig'i şampiyon bitirmek istiyorum çünkü kişisel koleksiyonumda bir tek onun madalyonu yok. Tabii milli takımla, Güney Afrika’da yapılacak Dünya Kupası’nı kazanırsak da benim için çok güzel olacak. En azından bu sefer çeyrek finalden daha ilerisini görmek istiyorum. Ayrıca gönlümde bir Şampiyonlar Ligi şampiyonluğu daha yatıyor. 2005 senesinde kazandığımız kupadan sonra, bu kupanın benim ve takım arkadaşlarım için ne kadar önemli olduğunu herkes gördü. Kariyerimin en mutlu gecesiydi ve bunu bir kez daha tecrübe etmek istiyorum”

Liverpool'un en son ne zaman şampiyon olduğunu merak ediyorsan, buradan ...

0 akıl fikir:

Yasal Uyarı
pilavustunout.blogspot aracılığı ile indirmiş olduğunuz dosyalar, her sanatçının kendi isimleri ile tescil edilmiş eserlerin dijital kopyalarıdır! Bu dosyalar size tanıtım amaçlı sunulmaktadır! Müzik dosyalarını bilgisayarınızdan 24 saatten fazla tutmanız T.C. yasalarına göre suç sayılır! Bu tür yasal işlemlerde pilavustunout.blogspot ve hosting şirketimiz bu duyurunun yayınlanmasını takiben sorumluluk kabul etmeyecektir! Not: Sanatçının kendisi, resmi internet sitesi ya da plak şirketi tarafıma mail yoluyla ulaştığı taktirde yayınlanan linkler kaldırılacaktır.