Galatasaray: 6 M.Netanya: 0


Galatasaray gol oldu yağdı resmen.Aydın tek kelimeyle harika oynadı.Ama istikrarı olmayan bir oyuncu olduğu için tüm iyi maç haklarını bu maçta kullanmış olabilmesinden korkuyorum.Nonda ise gitsin diyenlere hattrick yaparak cevap verdi.Her golden sonra Neeskens'in gol sevinçleri görülmeye değerdi.Mor forma geyikleri maç biter bitmez sayfaları süslemeyi başladı.Ben oyunculara yakıştığını düşünüyorum .Formalar oyuncuların üzerinde yeterince iyi duruyor.Çıplak gözle izlendiğinde çerçevenin bütününü görebiliyorsunuz; takım çok koşuyor, en önemlisi bu.Maçın son anında bile kondisyonları üst düzeydeydi.Keita ve Linderoth'u çok beğendim.Keita bu sezon kariyer gol ortalamasını bariz bir biçimde yükseltebilir.Hızlı ve ne yaptığını bilen bir oyuncu.+ oyunculardan biri de hiç şüphesiz Kewell.Yönetim ne yapıp edip sözleşmesinin uzatılmasını sağlamalı hem oyunculuğu hem kendisi profesyonel kelimesinin tam karşılığı olarak dimdik karşımızda duruyor.Kısacası Galatasaray yedekleriyle,oynayanıyla ,oynamayanıyla ,teknik heyetiyle,yöneticisiyle geleceğe dair umut aşıladı.Bu aşının etkisi kolay kolay geçeceğe de benzemiyor..

0 akıl fikir:

Yasal Uyarı
pilavustunout.blogspot aracılığı ile indirmiş olduğunuz dosyalar, her sanatçının kendi isimleri ile tescil edilmiş eserlerin dijital kopyalarıdır! Bu dosyalar size tanıtım amaçlı sunulmaktadır! Müzik dosyalarını bilgisayarınızdan 24 saatten fazla tutmanız T.C. yasalarına göre suç sayılır! Bu tür yasal işlemlerde pilavustunout.blogspot ve hosting şirketimiz bu duyurunun yayınlanmasını takiben sorumluluk kabul etmeyecektir! Not: Sanatçının kendisi, resmi internet sitesi ya da plak şirketi tarafıma mail yoluyla ulaştığı taktirde yayınlanan linkler kaldırılacaktır.