Süper Kupa Finali


Ben çok eğlendim bu finalde.İki takımı da beğendim.Zevkli bir mücadeleydi.Beşiktaş'ın Ernst ve Fink ikilisini ayrıca beğendim.Beşiktaş'ta tablonun uyumsuz rengi Nihat Kahveci idi.Hiçbir olumlu hareketini görmedim maç boyunca.Milli takımda arıza potansiyeline yavaş yavaş yaklaşıyor diyelim, kısacası Çanlar Beşiktaş İçin Çalıyor! Yalnız mücadeleden memnunum iki takım adına.Seyri güzel bir maç izlettirdiler, son 10 dakika hariç.Geneli itibariyle iki takımın defans kurgusu zayıf, bu bölgelerin mental doygunluğa ulaşması için taze kana ihtiyaçları var.Blogtaki ankette durum FB % 54 BJK % 46 şeklinde idi.Tahminlerin doğru çıktığı bir anket oldu.

0 akıl fikir:

Yasal Uyarı
pilavustunout.blogspot aracılığı ile indirmiş olduğunuz dosyalar, her sanatçının kendi isimleri ile tescil edilmiş eserlerin dijital kopyalarıdır! Bu dosyalar size tanıtım amaçlı sunulmaktadır! Müzik dosyalarını bilgisayarınızdan 24 saatten fazla tutmanız T.C. yasalarına göre suç sayılır! Bu tür yasal işlemlerde pilavustunout.blogspot ve hosting şirketimiz bu duyurunun yayınlanmasını takiben sorumluluk kabul etmeyecektir! Not: Sanatçının kendisi, resmi internet sitesi ya da plak şirketi tarafıma mail yoluyla ulaştığı taktirde yayınlanan linkler kaldırılacaktır.