Herşey Dahil


“Bırakın Türkiye’de futbol oynamayı, tatile bile gelmeyi düşünmüyorum. Beşiktaş’ın teklifi gerçekten güzel ama asla kabul etmeyeceğim”

“Türkiye’den ve G.Saray’dan böyle ayrılmak istemezdim. Havaalanına ayak bastığım ilk andaki hatıralarım aklıma geldikçe üzülüyorum. Her şey daha iyi olabilirdi fakat bir türlü uyuşamadık. G.Saray’la ileride bir sorun yaşayacağımızı düşünmüyorum. Artık buraya tekrar geleceğimi de sanmıyorum”

Cassio Lincoln



0 akıl fikir:

Yasal Uyarı
pilavustunout.blogspot aracılığı ile indirmiş olduğunuz dosyalar, her sanatçının kendi isimleri ile tescil edilmiş eserlerin dijital kopyalarıdır! Bu dosyalar size tanıtım amaçlı sunulmaktadır! Müzik dosyalarını bilgisayarınızdan 24 saatten fazla tutmanız T.C. yasalarına göre suç sayılır! Bu tür yasal işlemlerde pilavustunout.blogspot ve hosting şirketimiz bu duyurunun yayınlanmasını takiben sorumluluk kabul etmeyecektir! Not: Sanatçının kendisi, resmi internet sitesi ya da plak şirketi tarafıma mail yoluyla ulaştığı taktirde yayınlanan linkler kaldırılacaktır.