Nicola Legrottaglie'nin İncileri


Legrottaglie Cannavaro'nun takıma geri dönmesine hayli içerlemiş.Defans bloğunda Cannavaro ile anlaşamayacaklarını yada öyle düşünmek gerektiğini söylüyor.Kazı da çevirmeyi unutmuyor malum yanmasın istiyor!

“İtiraf etmeliyim ki Cannavaro’nun gelişi beni üzdü. Chiellini ile iyi bir ikili olduğumuza inanıyorum. Yeni sezonda O'nunla beraber oynamayacak olmak beni üzdü.Fabio’ya ya da kulübe karşı bir kırgınlığım yok. Transferler yüzünden ayrılmayı düşünmedim. Takımdaki yerimi garantilemek için daha çok çalışacağım. Gelecek sezon iyi bir performans sergileyip Güney Afrika’ya gitmek istiyorum”

0 akıl fikir:

Yasal Uyarı
pilavustunout.blogspot aracılığı ile indirmiş olduğunuz dosyalar, her sanatçının kendi isimleri ile tescil edilmiş eserlerin dijital kopyalarıdır! Bu dosyalar size tanıtım amaçlı sunulmaktadır! Müzik dosyalarını bilgisayarınızdan 24 saatten fazla tutmanız T.C. yasalarına göre suç sayılır! Bu tür yasal işlemlerde pilavustunout.blogspot ve hosting şirketimiz bu duyurunun yayınlanmasını takiben sorumluluk kabul etmeyecektir! Not: Sanatçının kendisi, resmi internet sitesi ya da plak şirketi tarafıma mail yoluyla ulaştığı taktirde yayınlanan linkler kaldırılacaktır.