Beckham'ın Milli Forma Aşkı


"Capello, her zaman kazanacak bir kadro sahaya sürer. Ben de son 20 dakika bile olsa, o kadroda bulunmaktan dolayı mutluluk duyuyorum.Benimle aynı mevkide olsun olmasın, takımda birçok genç isim de bulunuyor. Hepsi de oldukça iyi oyuncular. Misal, Walcott çok iyi bir oyuncu; fakat sakatlıklardan bir türlü kurtulamıyor. Wright-Phillips ve Aaron Lennon da öyleler. Hepsi de benden daha hızlı oyuncular. Fakat ben hepsinden daha tecrübeliyim. Özellikle maçın sonlarına doğru, gidişatı değiştirecek hareketlerde bulunabilirim. Zaten 25-35 yaş arasındaki oyuncuların genellikle oyuna sonradan alınmalarının nedeni de budur.Eğer iyiysen zaten şansın vardır. Bu arada hangi mevkide görev verilirse yapmaya hazırım. Adım kadroda yer alırsam, bu benim için çok iyi olur. Şayet adım yoksa, o zaman da bu diğer oyuncular için iyi olur"

0 akıl fikir:

Yasal Uyarı
pilavustunout.blogspot aracılığı ile indirmiş olduğunuz dosyalar, her sanatçının kendi isimleri ile tescil edilmiş eserlerin dijital kopyalarıdır! Bu dosyalar size tanıtım amaçlı sunulmaktadır! Müzik dosyalarını bilgisayarınızdan 24 saatten fazla tutmanız T.C. yasalarına göre suç sayılır! Bu tür yasal işlemlerde pilavustunout.blogspot ve hosting şirketimiz bu duyurunun yayınlanmasını takiben sorumluluk kabul etmeyecektir! Not: Sanatçının kendisi, resmi internet sitesi ya da plak şirketi tarafıma mail yoluyla ulaştığı taktirde yayınlanan linkler kaldırılacaktır.