Roma'nın Olası Şampiyonluğu

İtalyan model ve aktris Sabrina Ferilli, Roma takımının şampiyon olması durumunda taraftarların gözü önünde soyunacakmış.

Zaten İnter kaç senedir şampiyon oluyor ne var yani bu sene de şampiyon Roma olsa, çok mu şey istiyorum.

4 akıl fikir:

SirEvo | 12/4/10 15:31

Bundan sonra forza Roma diyoruz o halde. :D

Unknown | 12/4/10 15:36

Ben her zaman Roma'yı tutuyordum zaten.Yani tesadüf oldu bu eheh

Kasux | 12/4/10 19:03

milan şampiyon olursa da ben soyunuciimm

Unknown | 12/4/10 23:13

badgashd la yörü

Yasal Uyarı
pilavustunout.blogspot aracılığı ile indirmiş olduğunuz dosyalar, her sanatçının kendi isimleri ile tescil edilmiş eserlerin dijital kopyalarıdır! Bu dosyalar size tanıtım amaçlı sunulmaktadır! Müzik dosyalarını bilgisayarınızdan 24 saatten fazla tutmanız T.C. yasalarına göre suç sayılır! Bu tür yasal işlemlerde pilavustunout.blogspot ve hosting şirketimiz bu duyurunun yayınlanmasını takiben sorumluluk kabul etmeyecektir! Not: Sanatçının kendisi, resmi internet sitesi ya da plak şirketi tarafıma mail yoluyla ulaştığı taktirde yayınlanan linkler kaldırılacaktır.