Sabriye Teyze

Öğle yemek yerken tv'yi açıyorum Fox Tv'de Su gibi diye bir program var.Bildiğin izliyorum programı.Burada Sabriye diye bir teyze var.Lann sinir oluyorum buna.Bir de ne çok isteyeni var bu teyzemizin! Ben bu kadar itici başka birini görmedim, ha bir de şarkı söyletmezler mi ahhh ahh! evlensin gitsin Sabriye Teyze yoksa yemek saatim mundar oluyor.Başka kanalı izlemicem lan işte, Sabriye gitsin istemiyorum Sabriyeyi.

2 akıl fikir:

Kasux | 14/4/10 19:08

hani sana diyodum ya gel evlenelim diye onu unut işte

Unknown | 14/4/10 20:44

bela mısın lan

Yasal Uyarı
pilavustunout.blogspot aracılığı ile indirmiş olduğunuz dosyalar, her sanatçının kendi isimleri ile tescil edilmiş eserlerin dijital kopyalarıdır! Bu dosyalar size tanıtım amaçlı sunulmaktadır! Müzik dosyalarını bilgisayarınızdan 24 saatten fazla tutmanız T.C. yasalarına göre suç sayılır! Bu tür yasal işlemlerde pilavustunout.blogspot ve hosting şirketimiz bu duyurunun yayınlanmasını takiben sorumluluk kabul etmeyecektir! Not: Sanatçının kendisi, resmi internet sitesi ya da plak şirketi tarafıma mail yoluyla ulaştığı taktirde yayınlanan linkler kaldırılacaktır.