Darbeye Bağlı Pişmanlık!


Zidane Materazzi'ye attığı kafanın şiddetinin biraz fazla olduğunu düşünüyor.Zidane, İtalyan stoper Materazzi'ye sinirlenip kafa atması olayının, "birçok kimse için kabul edilemez" bir davranış olduğunu kabul ederken, biraz aşırı duygularla o hareketi yaptığını belirterek, "Galiba biraz fazla sert kafa attım''.

Şu bir gerçek ki, o Dünya Kupası'nı bir onur mücadelesi olarak kabul etmiştim. Çok özel bir hazırlık yapmıştım. Ocak ayından turnuvanın başladığı tarihe kadar 6 ay boyunca obsesif bir şekilde buna hazırlanmıştım"

 "iğrenç bir provokasyon'nun da söz konusu olduğunu belirten Zidane, ben hiçbir zaman provokatör olmadım. Hiç böyle şey yapmadım. Çok kötü bir şey. Hiç tepki göstermemek daha iyi olurdu. Ama öyle olmadı"

0 akıl fikir:

Yasal Uyarı
pilavustunout.blogspot aracılığı ile indirmiş olduğunuz dosyalar, her sanatçının kendi isimleri ile tescil edilmiş eserlerin dijital kopyalarıdır! Bu dosyalar size tanıtım amaçlı sunulmaktadır! Müzik dosyalarını bilgisayarınızdan 24 saatten fazla tutmanız T.C. yasalarına göre suç sayılır! Bu tür yasal işlemlerde pilavustunout.blogspot ve hosting şirketimiz bu duyurunun yayınlanmasını takiben sorumluluk kabul etmeyecektir! Not: Sanatçının kendisi, resmi internet sitesi ya da plak şirketi tarafıma mail yoluyla ulaştığı taktirde yayınlanan linkler kaldırılacaktır.