Andre Moritz


Moritz Türk Milli takımında oynamak istiyormuş.Bunu gerçekleştirmesi için bu seneki performansı, gelecek teknik sorumlunun isteği, ve Türk Vatandaşı olması önceliği olacaktır.Ben Moritz'in Milli forma altında oynamasını çok isterim, beğenerek izlediğim bir oyuncu diğer yandan keşke Bobo'da Milli takımda oynayabilseydi(Bilemiyorum, oynamasında sorun var mı araştırmadım ama 21 yaşaltında oynamıştı diye hatırlıyorum.Bu engel mi bilemem.Bu sene de duracağa pek benzemiyor Türkiye'de, o yüzden sadece bir temenniydi benimkisi) Gelecek patron kim olacak, mentalimizi doyuracak mı onu görelim sonrası daha kolay gibi.Şu an Milli takım Fatih Terim düzeninde oynarsa Moritz orada oynamış bir çok oyuncudan daha da hakeder milli takımı, biline!

0 akıl fikir:

Yasal Uyarı
pilavustunout.blogspot aracılığı ile indirmiş olduğunuz dosyalar, her sanatçının kendi isimleri ile tescil edilmiş eserlerin dijital kopyalarıdır! Bu dosyalar size tanıtım amaçlı sunulmaktadır! Müzik dosyalarını bilgisayarınızdan 24 saatten fazla tutmanız T.C. yasalarına göre suç sayılır! Bu tür yasal işlemlerde pilavustunout.blogspot ve hosting şirketimiz bu duyurunun yayınlanmasını takiben sorumluluk kabul etmeyecektir! Not: Sanatçının kendisi, resmi internet sitesi ya da plak şirketi tarafıma mail yoluyla ulaştığı taktirde yayınlanan linkler kaldırılacaktır.