Kör Topal






Aslında herşey güzeldi. Turnuvaya katılmıştık, kurallar , nike , tff vs vs derken biraz heyecan yaptık sanırım.3 Mayıs günü merakımızın az da olsa giderileceği gündü.Öyle ki maça gelirken amigo modundaki Murat Güllüce, ortamın eli ayağı tutmayışının tek farkında olmayan kişisiydi diyebilirim. Ağzında sigara; bir avuç dolar tadında clint eastwood sürücü koltuğundaydı. Yanında oturmak her ne kadar şeref olsa da insanı her an teyakkuzda bırakması onun mizacının aynası gibiydi.Mustafa Şenol ile direksiyon hakimiyeti devam ederken , bizler ise müziğin tınısını bile kabul edemeyecek kadar bünyemizi heyecanla doldurmuştuk. Benliğimiz ve bedenimiz araç içerisinde mamafih tahayyüllerimiz maçta Etiler Natural Park'ta bizleri bekliyor gibiydi.Maç için fazla şey yazamayacağım. Ne oldu ne bitti ne zaman oynadık, oynadık mı! bilemiyorum. O gün suratımıza çarpan tek gerçek; bir düdük sesi sonrası 4-4 biten maçın sonucunu kulaklarımızın doygunluğa ulaşıncaya kadar sindirmesi idi.Uyanmıştık rüyadan geç değildi ama patinaj çekmiştik.Maç sırasında bana nasıl tahammül ettiler bilemedim.Recep Pehlivan'ın sonunu bekleyen bir idamlığın yılgınlığıyla oynaması ( Son 5 dakika hariç ) takımın omurilik ameliyatına narkozsuz girmesi gibi bir şeydi.Adil Oruç'un ise Güney Afrika'dan Zulu kabilesini kızdırdığını ve kabilenin en yaşlı kişisinin büyüsünü dozajsız bünyeye nakil ettiğini düünüyorum. Murat Güllüce'nin en büyük eksikliği konsantrasyondu. Bunun için ise Adriana Limanın yardımına ihitiyacımız vardı.Merakları gideriyorum; gelmedi Adriana :) Tevfik Şahin kafasını iddaa bültenlerinden kaldırdığı takdirde daha verimli olacağı kanaatindeyim. Tek şansızlığı benimle yan yana oynamasıydı :) bütün yük omuzlarına bindi altmı olur üstmü olur a fırsat bırakmadım dilini dışarı salıverdim :) Takım son 5 dakika görevini yaptı o da beraberliği getirdi. Son dakika da Adil gole gidiyordu ayıp ettin Hakemless...Kalecimize değinmeden geçemeyeceğim, belki de takımın beraberliğinde büyük rol oynadı Emre Akgündüz. Formunu 30 dakika boyunca istikrarlı bir şekilde sahaya yansıtan tek kişiydi.Yedeklerimiz Enes Akgündüz ve Mustafa Şenol'a üstün özverilerinden dolayı plaket vermek isterdim ama önce turu geçmemiz gerek :)

17 mayıs merakımızın giderileceği gün olacak...

6 akıl fikir:

kral | 10/5/09 18:00

inanıyorum turu atlayacagız ama ben orda olamasam kahrolurum.geçen maç oynayamadım diye üzüldüm ama saglık olsun ben isterdim birazda olsa takıma bişeyler vermek dedimya saglık olsun sitesporun canı sagolsun.haftaya bensiz gücünüzü gösterin ve yenin çocuklar

Unknown | 10/5/09 18:39

Senin geçen hafta oynayamaman bütün takımı üzdü inan.Tur atlarsak bu hepimiz için harika olacak.Umarım orada olursun Kral :)

Recqo | 11/5/09 12:53

valla söylenecek herşey söylenmiş bize bir şey kalmamış inşallah turu geçen taraf biz oluruz.

Unknown | 11/5/09 14:10

Son maçımızda hükmen bir galibiyet söz konusu olursa buna itiraz yolu ile bir müdahalede bulunabiliriz.En azından 1. ve 2. tekrar bir maç yapmasını sağlayabiliriz.

muradona | 12/5/09 17:03

arkadaşlar sizi yorumlarda degil sahada görmek istiyorum :)

Adsız | 12/5/09 18:18

11+ yapacagız bu macı tek basımıza yeter ki zihinler sahada olsun:)

Yasal Uyarı
pilavustunout.blogspot aracılığı ile indirmiş olduğunuz dosyalar, her sanatçının kendi isimleri ile tescil edilmiş eserlerin dijital kopyalarıdır! Bu dosyalar size tanıtım amaçlı sunulmaktadır! Müzik dosyalarını bilgisayarınızdan 24 saatten fazla tutmanız T.C. yasalarına göre suç sayılır! Bu tür yasal işlemlerde pilavustunout.blogspot ve hosting şirketimiz bu duyurunun yayınlanmasını takiben sorumluluk kabul etmeyecektir! Not: Sanatçının kendisi, resmi internet sitesi ya da plak şirketi tarafıma mail yoluyla ulaştığı taktirde yayınlanan linkler kaldırılacaktır.