Mor Forma



Galatasaray'ın bu sezon giyeceği formalardan biri de mor forma.Ben bu tasarımı çok beğendim.İlk tercihim olacak forma aldığımda.Kumaşı ve Sade görüntüsü gayet hoş ve farklı.Değişim iyidir canlılık verir.Kim ne derse desin ben beğendim, zevk meselesi tabi! Bu forma talep sahasını genişletmiştir.Özellikle bayanların tercihi olabilir.Dünden beri şu ana kadar satılan formaların %70'e yakını mor forma.Açıkçası bir çokları için eleştirip eleştirmemek arasında kalınan bu forma yıl sonuna kadar ciddi bir şekilde satış trendi içine girecektir.Yarı sezonda sanırım Mor forma formunda kırmızı formalar tanıtılacak.O formayı da büyük bir heyecanla bekliyor olacağım.Bu arada Arda göbekli midir nedir :)

Ayrıca Parçalı için düşünülmüş ayrıntı çok hoş...

0 akıl fikir:

Yasal Uyarı
pilavustunout.blogspot aracılığı ile indirmiş olduğunuz dosyalar, her sanatçının kendi isimleri ile tescil edilmiş eserlerin dijital kopyalarıdır! Bu dosyalar size tanıtım amaçlı sunulmaktadır! Müzik dosyalarını bilgisayarınızdan 24 saatten fazla tutmanız T.C. yasalarına göre suç sayılır! Bu tür yasal işlemlerde pilavustunout.blogspot ve hosting şirketimiz bu duyurunun yayınlanmasını takiben sorumluluk kabul etmeyecektir! Not: Sanatçının kendisi, resmi internet sitesi ya da plak şirketi tarafıma mail yoluyla ulaştığı taktirde yayınlanan linkler kaldırılacaktır.