Sorin'in Vedası


“15 yıllık güzel bir kariyerim oldu. Oynadığım her takımda elimden gelenin en iyisini yapmaya çalıştım. Cruzeiro formasıyla çok güzel günlerim oldu. River Plate, Argentinos Juniors, Villarreal ve Paris Saint-Germain ve milli takımda da çok keyifli zamanlar geçirdim.Bazı arkadaşlarım futbolu erken bıraktığımı söylüyor ama ben zamanının geldiğini hissediyorum. Universidad de Chile maçından sonra yaşadığım sakatlıktan sonra bırakmayı düşünmüştüm. Ama savaşmaya söz vermişti. O sezon sonunda kadar mücadele ettim. Ama buraya kadarmış”

0 akıl fikir:

Yasal Uyarı
pilavustunout.blogspot aracılığı ile indirmiş olduğunuz dosyalar, her sanatçının kendi isimleri ile tescil edilmiş eserlerin dijital kopyalarıdır! Bu dosyalar size tanıtım amaçlı sunulmaktadır! Müzik dosyalarını bilgisayarınızdan 24 saatten fazla tutmanız T.C. yasalarına göre suç sayılır! Bu tür yasal işlemlerde pilavustunout.blogspot ve hosting şirketimiz bu duyurunun yayınlanmasını takiben sorumluluk kabul etmeyecektir! Not: Sanatçının kendisi, resmi internet sitesi ya da plak şirketi tarafıma mail yoluyla ulaştığı taktirde yayınlanan linkler kaldırılacaktır.